2022. június 8., szerda

A kiégés, angolul: burn out a segítőhivatásúak rémálma. Íme egy előadás erről a témáról, a kezelési, megakadályozási lehetőségeiről, a saját szakmai tapasztalataimról

 2019.óta foglalkozom ezzel a témával. Eleinte kifejezetten pedagógusokkal dolgoztam, most már minden segítőhivatásúval, legyen az ápoló, orvos, szociálismunkás, nevelő szülő, vagy édesanya, van tapasztalatom e téren. Az alkalmazott módszerek hatékonyak, tudományosan igazoltak és kijelenthetem, hogy beváltak.

Tavaly novemberben a Magyar Tudományos Akadémia Magyar tudomány Napja rendezvénysorozatán belül tartottam előadást a tapasztalataimról.

Akkor nagyon szoros időkorlátot kaptam, mindösszesen 20perc állt rendelkezésemre és másik 20perc a vitafórumra. Most eljött az idő, hogy újra felvettem az előadást, lassabban, közérthetőbben. 

Íme, fogadják szeretettel: az új videómat.

https://www.canva.com/design/DADtpBlqOBE/smXfb8p5bs7TRbjswL-j9Q/view?utm_content=DADtpBlqOBE&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=recording_view


Bozzay Cecília

2022.06.08.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése