2021. június 17., csütörtök

Kész vagyok...

 Június 11-én kész lettem. 


Az volt az álmom, hogy emberekkel foglalkozhassak, kortól és nemtől függetlenül. Hogy a "kapcsolódásaikat" segítsem: kapcsolódni önmagukhoz, a természethez, a családtagjaikhoz, hogy barátságaik alakuljanak, ismeretségeket köthessenek és megláttassam a saját teremtetettségüket, tálentumaikat. Segítsem a kiteljesedésüket.

Szóval az volt az álmom, hogy az emberek lelkét segítsem, szakszerűen, alapos tudással, módszerekkel a kezemben: ezek a képző-, mese- zene- irodalom-művészetterápia, a mediáció és az érzelem fókuszú terápia, illetve oktatói-nevelői módszerek. A mentálhigiéné, azaz a lelki egészségvédelem tágította a perspektívámat, szemléletmódot kaptam általa. 

Szóval ezzel a sokmindennel segítek kicsiket és nagyokat, fiúkat és lányokat, fiatalokat és lélekben fiatalokat.

Elérhető vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése